مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-08بين الملل

خبرنگاران و راویان هولوکاست واقعی در خاک و خون


در غزه شاهد کشتار خبرنگاران توسط صهیونیست ها هستیم و این در حالی است که اجازه حضور خبرنگاران آزاد و مستقل از سایر کشورها داده نشده است لذا صداهای محدود خبرنگاران در غزه در حال قطع شدن است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: اطلاع رسانی آزاد و حق خبرنگاری را فراموش کنید تا زنده بمانید؛ چشمانتان را بر حقیقت ببندید تا بتوانید چند صباح دیگر نفس بکشید و زیر آوار نمانده، مجروح و کشته نشوید.

این رویکرد عریان و واقعی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی است.

می توان گفت علی رغم همه سانسورها و محدودیت ها خبرنگاران آزاد و آزادیخواه به افشای جنایات اشغالگران پرداختند و روایات یک طرفه و دروغین رسانه های بزرگ در جنگ غزه را به چالش کشیدند، به گونه ای که صهیونیست ها رسماً خبرنگاران را تهدید کردند که امنیت آنها را تضمین نمی کنند و باید غزه را ترک کنند! منابع خبری اعلام کردند که از زمان آغاز حملات اسراییل علیه غزه تا کنون 46 خبرنگار در این منطقه کشته شده اند.

کمیته حمایت از روزنامه نگاران نیز اعلام کرد که جنگ اسراییل علیه غزه خونین ترین جنگ برای خبرنگاران در طول بیش از 30 سال گذشته است.

صهیونیست ها عامدانه خبرنگاران و دفاتر رسانه ای را مورد هدف قرار می دهند؛ ده ها خبرنگار، 50 دفتر رسانه ای و 20 اقامتگاه مربوط به خبرنگاران مورد تهاجم قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و راویان هولوکاست واقعی در خاک و خون

خبرنگاران و راویان هولوکاست واقعی در خاک و خون