مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01ورزشي

آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی ابلاغ شد


سازمان امور دانشجویان با صدور نامه ای آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی را به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

در این آیین نامه آمده است: با توجه به رویکرد سازمان امور دانشجویان به جوانان و استفاده از ظرفیت بالقوه آنان برای ایجاد تحرک و پویایی در جامعه و نظر به اهمیت توسعه مهارت ها در کنار تحصیل علم و دانش، در سند اسلامی شدن دانشگاه ها، یکی از راهبردهای آموزش عالی، افزایش روحیه نشاط، امید و پویایی در دانشگاهیان و مدیریت زمان برای بهره وری بهینه از سرمایه عمر با بهره گیری از آموزه های اسلامی تعریف شده است.

بر همین اساس، با عنایت به تأکید مقام عالی وزارت بر فناور و نوآورپروری و ضرورت ایجاد زمینه بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری های روز در حوزه های ورزشی، این آیین نامه به منظور برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی، طراحی و تدوین شده است.

برای دریافت متن کامل آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی به لینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی ابلاغ شد

آیین نامه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی ابلاغ شد