مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07پزشكي

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در یزد


بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی یزد، طی یک ماه اخیر 102 بیمار جدید کرونا در استان شناسایی شدند و متاسفانه پنج شهروند نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

- ایسنا/یزد بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی یزد، طی یک ماه اخیر 102 بیمار جدید کرونا در استان شناسایی شدند و متاسفانه پنج شهروند نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

محسن میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت وگو با ایسنا آمار مذکور را مربوط به بازه زمانی 15 مهرماه تا جمعه گذشته دوازدهم آبان ماه دانست و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان طی یک ماه اخیر با نوسان مواجه بوده به طوری که در هفته سوم مهرماه یعنی از 15 تا 21 مهرماه منجر به شناسایی 27 بیمار شده ولی در هفته پایانی مهر یعنی 22 تا 28مهر ماه بر تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزوده شده و به 39 نفر رسید.

وی ادامه داد: این روند در هفته اول آبان به 17 نفر کاهش یافت ولی در هفته گذشته و بازه زمانی 5 تا 12 آبان ماه دو نفر اضافه شده و به 19 نفر مبتلا افزایش یافته است.

میرزایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت یک ماهه پنج بیمار به دلیل این بیماری جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت استان در پایان متذکر شد: براساس مصوبه کمیته ملی واکسن کووید 19 که در مرداد ماه سال جاری مصوب شد، توصیه گردیده است؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در یزد

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در یزد