مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-30سياسي

بهزیستی در اشتغال جامعه هدف خود تسهیل گری می کند


بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می کنند و مشوق هایی را نیز در این زمینه در نظر گرفته است.

- ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می کنند و مشوق هایی را نیز در این زمینه در نظر گرفته است.

روح اله خدابنده لو صبح امروز(8 آبان ماه) در جمع خبرنگاران درخصوص اشتغال جامعه هدف بهزیستی و با اشاره بر توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی با ایجاد اشتغال پس از فرا گرفتن روش های کسب و کار و مهارت لازم، اظهار کرد: بهزیستی همواره در زمینه اشتغال جامعه هدف خود تسهیل گری می کند، سالانه بودجه ای برای اشتغال مددجویان تحت پوشش به بهزیستی استان زنجان نیز اختصاص می یابد که از طریق بانک های عامل استانی و با معرفی ادارات بهزیستی شهرستان ها به مددجویان پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات اشتغال بهزیستی صرفاً به مددجویان نیازمند بیکار و جویای کار که در رده سنی 18 تا 60 سال به شرط عدم از کارافتادگی و محدودیت ذهنی و اعصاب روان شدید قرار دارند با ارائه مدرک فنی و حرفه ای و جواز کسب قابل پرداخت است.

همچنین مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی در اشتغال جامعه هدف خود تسهیل گری می کند

بهزیستی در اشتغال جامعه هدف خود تسهیل گری می کند