مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-06بين الملل

آمریکا اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه را محکوم کرد


ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه را «کاملا غیرقابل قبول» خواند.

- ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه را کاملا غیرقابل قبول خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاتل در کنفرانسی خبری گفت: ما همچنان باور داریم که خودداری تمامی طرفین درگیری از چنین لفاظی های منزجرکننده ای حائزاهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش عملیات های رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: واشنگتن بحران انسانی در غزه و تلفات بزرگ غیرنظامیان را زیر سوال نمی برد.

پاتل در رابطه با ارائه سوخت به غزه گفت: ما با اسراییل و مصر در مورد انتقال سوخت به غزه به گونه ای بحث می کنیم که به غیرنظامیان کمک کند نه حماس.

درگیری ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده طوفان الاقصی توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر (15مهر) آغاز شد.

به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجام گرفت.

از آن پس، رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف بمباران های متعدد خود قرار داده و با قطع آب، برق و گاز این منطقه آن را در محاصره انسانی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه را محکوم کرد

آمریکا اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه را محکوم کرد