مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-08اقتصادي

تولید 4 میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در 6 ماهه نخست سال جاری در قم


مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شده است در حالی که میزان تولید ماهیان زینتی در مدت زمان مشابه سال گذشته سه میلیون و 600 هزار قطعه بوده است.

- ایسنا/قم مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شده است در حالی که میزان تولید ماهیان زینتی در مدت زمان مشابه سال گذشته سه میلیون و 600 هزار قطعه بوده است.

سید محمدرضا طاهری مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی استان قم، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص میزان تولید آبزیان در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، عنوان کرد: میزان تولید آبزیان پرورشی در شش ماه اول سال جاری 1594 تن است که این میزان در سال گذشته 1466 تن بوده است.

وی با بیان اینکه پرورش ماهیان زینتی در قم ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی دارد، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری چهار میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شده است در حالی که میزان تولید ماهیان زینتی در مدت زمان مشابه سال گذشته سه میلیون و 600 هزار قطعه بوده است.

طاهری بیان کرد: بیشترین میزان تولید آبزیان استان به ترتیب در شهرستان های قم، جعفرآباد و کهک انجام می شود؛ پرورش ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 4 میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در 6 ماهه نخست سال جاری در قم

تولید 4 میلیون و 200 هزار قطعه ماهی زینتی در 6 ماهه نخست سال جاری در قم