مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-01اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن « مهران » به صورت ویلایی اجرا می شود


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در جلسه شورای تامین مسکن شهر مهران گفت: در شهرهای مهران و دهلران احداث واحد های نهضت ملی مسکن در آینده نزدیک به صورت ویلایی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی در جلسه شورای تأمین مسکن شهر مهران گفت: در شهرهای مهران و دهلران با توجه به تأمین زمین و پیش بینی تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن زمین جهت احداث مسکن ویلایی در نظر گرفته شده که در شهر مهران در حال آماده سازی زمین مورد نظر و آماده سازی معابر آن هستیم و به زودی قطعات زمین جهت احداث مسکن به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن این شهر واگذار خواهد شد.

وی افزود برای احداث واحدها چند راه طبق قانون پیش بینی شده از جمله سپردن به کارگزار و پیمانکار برای احداث و سپردن به خود اشخاص و استفاده از تسهیلات بانکی برای ساخت توسط آنان، که البته هر کدام از روش ها نقشه احداث آماده شده و به متقاضیان جهت اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری ارائه خواهد شد.

فرشاد دوستی هدف از تهیه نقشه ساختمانی واحد را تسریع روند اخذ پروانه ساخت، کم شدن هزینه اشخاص و مهمتر از همه رعایت یک معماری واحد در شهرسازی و زیبایی سیما و منظر شهری عنوان کرد و افزود: نمای بیرونی تمامی واحدهای احداثی و همچنین سطح زیربنا و حیاط و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن « مهران » به صورت ویلایی اجرا می شود

طرح نهضت ملی مسکن « مهران » به صورت ویلایی اجرا می شود