مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-02اقتصادي

معرفی داشته های کشاورزی سلطانیه در قالب نمایشگاه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه رویداد تولید محصولات زراعی، باغی و دامی در سلطانیه در حال برگزاری است، گفت: الویت اصلی برای برگزاری این همایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های استان از جمله سلطانیه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هادی یاسر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد تولید محصولات زراعی، باغی و دامی این شهرستان که از 10 تا 12 آبان در این منطقه در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رویداد به منظور عرضه و نمایش محصولات کشاورزی، زراعی و دامی ارگانیک و متنوع در حال برگزاری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه، ادامه داد: این همایش تولید با برگزاری نشست های تخصصی با حضور سرمایه گذاران، خبرگان کشاورزی، شرکت های دانش بنیان، دانشجویان و فعالان حوزه کشاورزی در حال برگزاری است.

وی، آموزش و نمایش ادوات کشاورزی را از جمله اقدامات در این رویداد تولیدی برشمرد و گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به دلیل وجود ظرفیت گردشگری در شهرستان سلطانیه و همین طور روستاهای گردشگری و بوم گردی شهرستان امکان ثبت نام برای بازدید رایگان از این مکان های گردشگری نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داشته های کشاورزی سلطانیه در قالب نمایشگاه

معرفی داشته های کشاورزی سلطانیه در قالب نمایشگاه