مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-31سياسي

راه اندازی سامانه سخا در البرز به صورت پایلوت


سامانه ملی سخا در البرز به صورت پایلوت کشوری اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، امروز در مراسم رونمایی از سامانه ملی سخا که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و معاون وزیر کشور، برگزار شد، ضمن قدردانی از پویایی خیرین در استان، با بیان اینکه البرز دارای ویژگی های فراوانی است، گفت: با حضور پررنگ خیرین این استان در نقاط مختلف کشور از جمله این ظرفیت ها است.

وی با اشاره به اینکه رشد استان البرز استان مهاجر پذیری که بخش بزرگی از آن ها را افراد کم برخوردار جامعه تشکیل می دهد، افزود: نیازمند توجه ویژه نهادهای حمایتی و خیرین به شکل ساختاریافته و هوشمند هستیم.

عبداللهی در خصوص اهمیت سامانه سخا، گفت: اهمیت این سامانه فراوان است و ساماندهی خیر و نیکوکاری و عدالت در رسیدگی به نیازمندان ضرورت دارد.

  استاندار البرز ادامه داد: سامانه ملی سخا در البرز به صورت پایلوت کشوری اجرایی می شود.

  وی اشاره ای به تاکیدات رییس جمهور کرد و افزود: در راستای مردمی سازی فعالیت ها طبق تاکیدات رییس جمهور این سامانه اثربخش خواهد بود.

این مقام مسوُول با بیان اینکه بر این باور هستیم که این سامانه به نحو مطلوب در استان اجرایی می شود، بیان کرد: با توجه به توانمندی ها و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه سخا در البرز به صورت پایلوت

راه اندازی سامانه سخا در البرز به صورت پایلوت