مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-24سياسي

نقش وتویی مقاله در آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی کاهش یافت


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی که پیشنهاد این وزارتخانه است، گفت: در این آیین نامه نقش وتویی مقاله را کاهش دادیم.

- قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی که پیشنهاد این وزارتخانه است، گفت: در این آیین نامه نقش وتویی مقاله را کاهش دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سلیمانی در نشست بررسی تغییر ملاک ارتقای اعضای هیات علمی برای حل مسائل کشور بر مبنای تدبیر مقام معظم رهبری که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و با حضور وزرای علوم، بهداشت و آموزش و پرورش و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، درباره آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی که پیشنهاد این وزارتخانه است، اظهار کرد: در این آیین نامه نقش وتویی مقاله را کاهش دادیم، شاگردپروری، مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، ماندگاری اعضای هیات علمی در رتبه های علمی را مدنظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: دوره استاد ممتازی را اضافه و استاد تمامی را دو مرحله ای خواهیم کرد.

همچنین تقویت متوازن رشد علمی را مدنظر خواهیم داشت.

قائم مقام وزیر علوم افزود: مسؤولیت اجتماعی استاد، دانش پژوهی آموزشی، طراحی تولید محصولات آموزشی، استفاده از روش های آموزش مبتنی بر فناوری و نوشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش وتویی مقاله در آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی کاهش یافت

نقش وتویی مقاله در آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی کاهش یافت