مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19اجتماعي

وجود 17 نقطه ترافیکی در شهر اهواز/ سیستم تقاطع های همسطح باید حذف شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با اشاره به وجود گره ترافیکی در 17 نقطه شهر، گفت: سیستم راه های اهواز باید از تقاطع های همسطح خارج شود و شهر مانند دیگر کلانشهرها از تقاطع های غیرهمسطح بهره مند شود.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با اشاره به وجود گره ترافیکی در 17 نقطه شهر، گفت: سیستم راه های اهواز باید از تقاطع های همسطح خارج شود و شهر مانند دیگر کلانشهرها از تقاطع های غیرهمسطح بهره مند شود.

سرهنگ سعید حسنوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقاط دارای گره های ترافیکی در اهواز اظهار کرد: تقریبا در 17 نقطه شهر اهواز گره ترافیکی وجود دارد؛ در هسته مرکزی شهر در نقاطی از جمله تقاطع سلمان فارسی، طالقانی، سلمان فارسی غربی و سلمان فارسی شرقی، آزادگان شمالی و جنوبی و شریعتی جنوبی و شمالی گره ترافیکی داریم که یکی از دلایل این مساله، وجود مجتمع های پزشکی و تجاری است.

وی افزود: حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر در برخی روزها بسیار زیاد است؛ در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه حجم ترافیک بالا است و با عرض معبر در شبکه راه ها همخوانی ندارد که برای مدیریت این مساله همکاران ما از 6 صبح تا 2 بامداد در سطح شهر حضور دارند.

کدام مناطق اهواز گره ترافیکی دارند؟ حسنوند ادامه داد: همچنین در خیابان چمران، زیتون کارمندی، خیابان زاوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 17 نقطه ترافیکی در شهر اهواز/ سیستم تقاطع های همسطح باید حذف شود

وجود 17 نقطه ترافیکی در شهر اهواز/ سیستم تقاطع های همسطح باید حذف شود