مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:212023-10-25اقتصادي

یزد سومین استان کشور، از لحاظ کمترین نرخ بیکاری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این استان پس از استانهای خراسان شمالی و آذربایجان غربی و زنجان کمترین نرخ بیکاری را در کشور در تابستان 1402 تجربه کرده و سومین استان کشور از لحاظ کمترین نرخ بیکاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاحتی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری استان در تابستان 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل چشمگیر بوده است.

وی با بیان این که نرخ بیکاری استان یزد 7.

7 درصد در سال گذشته ثبت شده، افزود: براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در تابستان امسال، نرخ بیکاری در استان یزد ضمن حفظ روند کاهشی به 3.

6 درصد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به این که نرخ مشارکت اقتصادی نیز در تابستان سال گذشته 41 و هفت دهم درصد بوده است، گفت: این میزان در تابستان امسال به 44 و شش دهم درصد رسیده است.

فلاحتی در ادامه با بیان این که دو و 9 دهم درصد شاهد رشد نرخ مشارکت اقتصادی در استان یزد هستیم تصریح کرد: این رشد از میانگین کشوری سه درصد بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نرخ بیکاری کشوری در تابستان هفت و 9 دهم درصد بوده که نرخ بیکاری استان نیز یک و 6 دهم درصد از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد سومین استان کشور، از لحاظ کمترین نرخ بیکاری است

یزد سومین استان کشور، از لحاظ کمترین نرخ بیکاری است