مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-25پزشكي

کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در زنجان شروع به کار کرد


معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی زنجان گفت: یکی از نگرانی های این روزهای والدین مخصوصاً آن هایی که فرزند نوجوان و جوان دارند رو آوردن به سمت مواد و اعتیاد است.

- ایسنا/زنجان معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی زنجان گفت: یکی از نگرانی های این روزهای والدین مخصوصاً آن هایی که فرزند نوجوان و جوان دارند رو آوردن به سمت مواد و اعتیاد است.

شهناز آقاخانی صبح امروز (3 آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اعتیاد می تواند مشکلات زیادی را برای آینده فرزندان و سلامت جسمی و روانی آنها ایجاد کند، اظهار کرد: والدین باید زمانی را به فرزندان خود اختصاص دهند و به طور منظم و هفتگی با آنها برنامه ریزی کنند و به کارهای مختلف بپردازند.

وی با بیان اینکه در حقیقت دوره نوجوانی دوره ای پر از تعارضات و نوسانات است، افزود: سازمان بهزیستی یکی از متولیان آسیب های اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد است و یکی از روش های مهم پیشگیری، آگاه سازی عموم است که این سازمان برنامه های متنوعی جهت آگاه سازی والدین از خطرات و مضرات مصرف مواد مخدر اجرا می کند.

آقاخانی با اشاره به آغاز طرح ملی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه فرزند ایمن در استان زنجان ادامه داد: این کارزار از 2 الی 15 آبان ماه با موضوع آیا می دانی الان فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در زنجان شروع به کار کرد

کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در زنجان شروع به کار کرد