مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-01سياسي

سهم 5 درصدی مهندسین از صنعت ساختمان در کشور!


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان از برگزاری همایش ملی «فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی در صنعت ساختمان به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان از برگزاری همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی در صنعت ساختمان" به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان خبر داد و گفت: این همایش ملی با حضور بیش از یک هزار نفر از مهندسین و فعالان صنعت ساختمان در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

مهدی حکیمی 10 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این همایش ملی به مدت سه روز و از 16 لغایت 18 آبان ماه در سالن همایش های بین المللی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این همایش چهارشنبه هفته آینده در دانشگاه سمنان برگزار می شود افزود: در حاشیه این همایش ملی چندین دوره آموزشی با حضور فعالان صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان آموزش های مرتبط با سرفصل های مبحث 19 مقررات ملی ساختمان، رویکردهای نوین در صنعتی سازی ساختمان ها و بهینه سازی انرژی و همچنین پر رنگ تر شدن نقش مهندسین در صنعت ساختمان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 5 درصدی مهندسین از صنعت ساختمان در کشور!

سهم 5 درصدی مهندسین از صنعت ساختمان در کشور!