مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-29پزشكي

برکناری 3 مدیر دولتی به دلیل بی حجابی یک خانم دکتر در مازندران


تغییر مدیریتی در این دستگاه ها به علت حضور مسؤولان در جلسه ای بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و 3 مدیر دولتی حاضر  در آن جمع، - تغییر مدیریتی در این دستگاه ها به علت حضور مسؤولان در جلسه ای بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و 3 مدیر دولتی حاضر  در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل در ادامه ماجرای برخورد با هنجارشکنی مراسم روز پزشک آمل تغییر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل در ادامه ماجرای برخورد با هنجارشکنی مراسم روز پزشک آمل تغییر کردند.

مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان امام خمینی آمل منصوب شدند.

فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی رامین یگانه را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب کرد.

همچنین با حکم سید خسرو قاسم پوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، میثم رضاپور نیز به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری 3 مدیر دولتی به دلیل بی حجابی یک خانم دکتر در مازندران

برکناری 3 مدیر دولتی به دلیل بی حجابی یک خانم دکتر در مازندران