مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-07اجتماعي

حمایت کمیته امداد از 10 هزار دانشجو و دانش آموز نخبه


رییس کمیته امداد به پوشش 10 هزار دانشجو و دانش آموز نخبه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ما این است که در آینده نخبه های بیشتری در مجموعه کمیته امداد تحت پوشش قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد روز سه شنبه 16 آبان ماعه در همایش ملی تجلیل از دانش آموزان نخبه و تیزهوشان تحت حمایت کمیته امداد گفت: با توجه به برنامه ریزی های کمیته امداد سعی کردیم برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان از فعالیت های روز و فناورانه عقب نباشیم و آنها را با بهترین تجهیزات حمایت کنیم.

وی افزود: حدود 720 هزار دانش آموز و 60 هزار دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که باید این افراد همانند دیگر دانشجویان و دانش آموزان عادی از امکانات برخوردار باشند.

رییس کمیته امداد همچنین به پوشش 10 هزار دانشجو و دانش آموز نخبه اشاره کرد و اضافه کرد: برنامه ریزی ما این است که در آینده نخبه های بیشتری در مجموعه کمیته امداد تحت پوشش قرار گیرند.

بختیاری تاکید کرد: افتخار می کنیم که اکنون 85 درصد دانشجویان فرهنگی تحت پوشش کمیته امداد بیشتر شده و 70 درصد از دانش آموزان سمپاد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است همچنین در حوزه پذیرش در مدارس نمونه دولتی رشد 200 درصدی تحت پوشش کمیته امداد را شاهد هستیم و جهش 92 درصدی قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 10 هزار دانشجو و دانش آموز نخبه

حمایت کمیته امداد از 10 هزار دانشجو و دانش آموز نخبه