مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-21اجتماعي

کلاس های درس 14 روستای کاشمر مختلط است/مدارس غیردولتی سهمیه شیر ندارند


از مجموع 600 کلاس مقطع ابتدایی 40 کلاس درس در 14 روستای این شهرستان مختلط هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: از مجموع 600 کلاس مقطع ابتدایی 40 کلاس درس در 14 روستای این شهرستان مختلط هستند.

سعید تاج محمدی، امروز، 30 آبان ماه، در نشستی خبری از وجود 200 فضای آموزشی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هر چند سال تحصیلی امسال پروژه جدیدی در شهرستان تکمیل و افتتاح نشد، اما مدارسی توسعه داده شدند.

وی با بیان اینکه علیرغم اینکه 30 درصد مدارس شهرستان کاشمر فرسوده و قدیمی هستند اما نکات ایمنی و بازسازی ها در این مدارس اجرا می شود، بیان کرد: اکنون تعدادی از پروژه های مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس و تعدادی نیز توسط خیرین مدرسه ساز اجرا می شود که با بهره برداری از 5 پروژه بزرگ در مهر سال آینده بخش مهمی از کمبود فضاهای آموزشی رفع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه مدرسه خانی، نساجی و مسکن مهر 1008 واحدی از مهمترین پروژه های در حال احداث هستند، خاطرنشان کرد: در برخی روستاها همچنان نیازمند ساخت پروژه های جدید و یا بازسازی هستیم.

وی گفت: توسعه دو کلاسه روستای فدافن، توسعه دو کلاسه روستای فرگ، مدرسه بازسازی شده روستای زنده جان، راه اندازی هنرستان تربیت بدنی، بازسازی مدرسه بزرگسالان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس 14 روستای کاشمر مختلط است/مدارس غیردولتی سهمیه شیر ندارند

کلاس های درس 14 روستای کاشمر مختلط است/مدارس غیردولتی سهمیه شیر ندارند