مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-03سياسي

420 کارگاه خرید و فروش ضایعات در حاشیه شیراز جمع آوری شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: طی دو روز بزرگترین عملیات جمع آوری مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات در حریم کمربندی شهر شیراز فارس انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، سید مصطفی بحرینی گفت: عملیات تخریب این مراکز غیر مجاز که 16 کیلومتر از حریم کمربندی جنوبی شیراز را در بر گرفته بود در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها و ماده 6 قانون ایمنی راهها انجام شد و پیش از این در دستور کار کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان فارس قرار داشت .

وی با بیان اینکه اقدام قاطع دادستانی و نهادهای مسئول در اجرای این حکم، زمینه پیشگیری از وقوع جرائم متعدد از جمله کاهش سرقت های خُرد، تحصیل اموال مسروقه، جمع آوری معتادین متجاهر و همچنین پیشگیری از بروز آلودگی های زیست محیطی را در پی خواهد داشت گفت: طی این عملیات گسترده امحاء و پاکسازی،  183 عدد کانکس، 66 مورد دیوار کشی، 420 کارگاه ضایعاتی و 63 آلاچیق ثابت و سیار تخریب و جمع آوری و اراضی حاشیه کمربندی به وضعیت سابق اعاده شد.

بحرینی افزود: در این عملیات که دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری ، راهداری ، امور اراضی ، محیط زیست، اتحادیه آسیاب داران تحت مدیریت و نظارت قضایی دادستانی مشارکت داشتند بیش از 2هزار و 800 تن ضایعات آهن جمع آوری و امحاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 کارگاه خرید و فروش ضایعات در حاشیه شیراز جمع آوری شد

420 کارگاه خرید و فروش ضایعات در حاشیه شیراز جمع آوری شد