مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 07:102023-10-23ورزشي

نجات بارسلونا با گلزن 17ساله بعداز 26ثانیه!


ژاوی در دقیقه 79 با تعویض مارک گویو جای فرمین لوپس جواب گرفت و کمتر از سی ثانیه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.

- یک بچه هفده ساله بارسلونا و ژاوی را 26ثانیه بعد از ورود به زمین نجات داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دیدارهای شب سوم از هفته دهم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) به پایان رسید که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 22:30 تیم فوتبال بارسلونا مقابل میهمان خود اتلتیک بیلبائو به برتری یک بر صفر دست یافت.

تعویض طلایی ژاوی هرناندس در دقیقه 79 با به میدان فرستادن مارک گویو به جای فرمین لوپس خیلی زودتر از چیزی که تصور می شد جواب داد و بازیکن تازه وارد تنها کمتر از سی ثانیه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.

بارسلونا با این گل هفتمین بردش در این فصل لالیگا را جشن گرفت تا 24 امتیازی شود و اجازه ندهد فاصله اش با رئال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی که هر دو 25 امتیازی هستند، افزایش پیدا کند.

این در حالی است که شاگردان ژاوی هرناندس شنبه هفته آینده نیز در دیداری خانگی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت تا اولین ال کلاسیکوی فصل را برگزار کنند.

البته قبل از آن، کاتالان ها روز چهارشنبه هفته جاری در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای شاختار دونتسک اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بارسلونا با گلزن 17ساله بعداز 26ثانیه!

نجات بارسلونا با گلزن 17ساله بعداز 26ثانیه!