مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-13اقتصادي

کوتاه ترین راه برای پیدا کردن شیرخشک


برای جلوگیری از قاچاق، افراد با ثبت کدملی شیرخوار امکان دریافت شیرخشک یارانه ای را دارند، اما متاسفانه عده ای با جمع آوری کارت های ملی نوزادانی که نیاز به شیرخشک ندارند اقدام به سودجویی می کنند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هر یک از شهروندان که برند خاصی از شیرخشک را نیاز داشتند می توانند از طریق سامانه 190، محل توزیع آن برند را جویا شوند.

حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که در کمیته تدابیر ویژه دارویی سخن می گفت گفت: با توجه به اینکه عده ای سودجو، از طرق غیرقانونی اقدام به قاچاق شیرخشک به خارج از کشور می کردند از 20 مهر ماه سامانه هایی برنامه ریزی شد تا نظارت ها تشدید و جلوی قاچاق این محصول که مورد نیاز شیرخواران است گرفته شود.

 صالحی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این خصوص گفت: برای جلوگیری از قاچاق، افراد با ثبت کدملی شیرخوار امکان دریافت شیرخشک یارانه ای را دارند، اما متاسفانه عده ای با جمع آوری کارت های ملی نوزادانی که نیاز به شیرخشک ندارند اقدام به سودجویی می کنند.

وی افزود: غالب مشکلی که در استان در خصوص کمبود شیرخشک مطرح می شود با تقویت نظارت ها و کوتاه شدن دست دلالان و قاچاقچیان، رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه ترین راه برای پیدا کردن شیرخشک

کوتاه ترین راه برای پیدا کردن شیرخشک