مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 06:152023-10-29سياسي

آشنایی دانشجویان کارشناسی با بازار کار و کارآفرینی


رییس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دانشگاه های نسل چهارم از مرحله آموزش و پژوهش عبور کرده و به مرحله حل مسأله و کارآفرینی روی آورده اند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهارت افزایی در راستای اصلاح ساختار آموزشی، نیاز جامعه و نیاز روز است.

امروزه پیش بینی بسته مهارتی برای آموزش های دانشگاهی، یک ضرورت است.

لازم است دانش آموختگان دانشگاهی در کنار تسلط بر مفاهیم نظری و آموزش های نظری از مهارت های حرفه ای و صنفی هم برخوردار باشند تا بتوانند در بازار کار مؤثرتر باشند و جایگاه خود را در محیط اشتغال تثبیت کنند و ارتقا دهند.

رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره مهارت افزایی گفت: دانشگاه های نسل چهارم به دانشگاه هایی اطلاق می شود که از مرحله آموزش و پژوهش عبور کرده اند و به مرحله حل مسأله و کارآفرینی روی آورده اند.

  وی افزود: زمانی که موضوع کارآفرینی و حل مسأله مطرح می شود، مهارت جای ویژه ای ایفا می کند و قاعدتاً بدون داشتن مهارت نمی توان حل مسأله داشت.

وقتی صحبت از دانشگاه صنعتی، نسل چهارم و دانشگاه هایی نظیر دانشگاه شریف کنیم، مهارت جا و نقش مهمی ایفا می کند و ما با مکانیزم ها و روش هایی که از سال های اخیر در پیش گرفته ایم تلاش مان این است که حتی دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانشجویان کارشناسی با بازار کار و کارآفرینی

آشنایی دانشجویان کارشناسی با بازار کار و کارآفرینی