مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-17اقتصادي

تردد خودروها از روی پل عنافچه میسر می شود


با انجام اقدامات فنی و نصب کابل های پاشنه پل شناور از سوی متخصصان گروه 422 مهندسی رزمی ارتش تردد خودروهای سواری از روی پل عنافچه امکان پذیر می شود.

- سرهنگ سید حسین فرقانی فرمانده گروه 422 مهندسی رزمی ارتش در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: در اجرای اوامر امیر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه امروز ارتش از مردم، با مردم، در کنار مردم و در خدمت اهداف مردم است و در راستای تحقق شعار ارتش فدای ملت، جلسه ای با اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، فرماندار شهرستان باوی و شهردار ملاثانی جهت هماهنگی انجام شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد که در جهت رفاه حال اهالی منطقه عنافچه و شهر ملاثانی تردد خودروهای سواری بر روی پل شناور این منطقه امکان پذیر شود.

فرمانده گروه 422 مهندسی رزمی ارتش تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه هماهنگی مقرر شد پس از انجام یک سری اقدامات زیر ساختی و اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی شهرداری ملاثانی برای انجام این کار اعمال شود.

فرقانی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و نصب کابل های پاشنه پل شناور از سوی متخصصان گروه 422 مهندسی رزمی ارتش تردد خودروهای سواری از روی پل عنافچه تا پایان هفته جاری امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروها از روی پل عنافچه میسر می شود

تردد خودروها از روی پل عنافچه میسر می شود