مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-20بين الملل

ترکیه سکوت غرب در قبال جنایات در غزه را محکوم کرد


وزیر خارجه ترکیه روز دوشنبه ضمن محکوم کردن سکوت کشورهای غربی در برابر حملات بی وقفه صهیونیست ها به نوار غزه، گفت این امر می تواند منجر به بحران های دیگر بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با تداوم انفعال سازمان های جهانی برای متوقف کردن حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، ترکیه سکوت غرب در برابر جنایات اشغالگران را محکوم کرد.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه امروز (دوشنبه) ضمن محکوم کردن سکوت کشورهای غربی در برابر حملات بی وقفه صهیونیست ها به نوار غزه، گفت این امر می تواند منجر به بحران های دیگر بشود.

فیدان در مصاحبه ای تلویزیونی توضیح داد: وخیم تر از آن (بحران فلسطین) این است که کشورهای غربیِ دارای نفوذ بر اسراییل، در مقابل جنایات در غزه سکوت کرده و بی قید و شرط از اسراییل حمایت می کنند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در ادامه تصریح کرد: این وضعیت می تواند راه را برای بحران های دیگر باز کند و به اتحادهای غیرقابل پیش بینی منجر شود .

وزیر خارجه ترکیه درباره کمک های ارسالی کشورش به نوار غزه نیز اظهار داشت: تاکنون 11 هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه به مصر فرستادیم تا به غزه برسند.

یک کشتی بزرگ حامل تجهیزات بیمارستان صحرایی و دارو نیز به مصر رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه سکوت غرب در قبال جنایات در غزه را محکوم کرد

ترکیه سکوت غرب در قبال جنایات در غزه را محکوم کرد