مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-10سياسي

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت نیا» در رشت


مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید سید اسماعیل سیرت نیا با سخنرانی سردار عباس بایرامی شامگاه گذشته، 18 آبان ماه در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

- برگزاری یادواره شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در رشت ایسنا/گیلان مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید سید اسماعیل سیرت نیا با سخنرانی سردار عباس بایرامی شامگاه گذشته، 18 آبان ماه در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سردار عباس بایرامی، رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم، ایمان و اخلاص و ولایت پذیری را رمز عاقبت بخیری شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا الگوهای واقعی نسل جوان و نوجوان ما هستند.

وی حضور در مجلس شهدا را توفیق دانست و افزود: دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه ای خود همواره به دنبال القای ناامیدی به جامعه ما هستند تا جمهوری اسلامی را از حرکت در مسیر رشد و پیشرفت متوقف کنند، اما یادواره های شهدا روح ایمان و جهاد و خودباوری و ایثار و عزت و اقتدار را در جامعه تقویت می کند و جوانان به آینده امیدوار می شوند.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با اشاره به ولایت مداری و ولایت پذیری شهدا، عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ما در مقابل دشمنان ایستادند تا این کشور و ملت و نظام در امنیت و آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت نیا» در رشت

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت نیا» در رشت