مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-29حوادث

کشف بالشت های «شیشه ای» در فرودگاه امام+ عکس


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بالشت های آغشته به موادمخدر از نوع شیشه توسط پلیس فرودگاه حضرت امام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به اهمیت مأموریت های پلیس در فرودگاه های سراسر کشور بیان داشت: یکی از مأموریت های مهم پلیس در فرودگاه ها مقابله با قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی است که این فرماندهی علاوه بر بازرسی از مسافران و بار همراه آنان با استقرار در سایر گلوگاه های ورودی و خروجی از جمله سامانه هوشمند بار، اقدام به رصد دقیق بسته های بار نیز می کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همکارانم با به کارگیری تجهیزات کمک بازرسی پیشرفته، تمامی محموله های پست هوایی را رصد و مورد کنترل قرار داده به نحوی که در مهرماه سال جاری 3 محموله بزرگ حاوی مواد مخدر به صورت عمده در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت: با تیزهوشی همکاران و در بازرسی ویژه و تخصصی از آخرین مرسوله کشف شده 4 کیلو و 170 گرم بالش های آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

سردار عقیلی در پایان با بیان اینکه هزینه جرم در حوزه مواد مخدر به جهت اثرات بسیار مخرب آن باید سنگین و بازدارنده باشد، تأکید کرد: افزایش آسیب های ناشی از مصرف این مواد در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بالشت های «شیشه ای» در فرودگاه امام+ عکس

کشف بالشت های «شیشه ای» در فرودگاه امام+ عکس