مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-01سياسي

دعوت مسئولین سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در راهپیمایی 13 آبان


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و فرمانده قرارگاه قدس سپاه از مردم استان برای مشارکت در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و فرمانده قرارگاه قدس سپاه از مردم استان برای مشارکت در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این پیام مشترک آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ و خداوند کسانی را که یاری او کنند، یاری می کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است (سوره حج، آیه 40) در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.

مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم های دشمنان انسانیت قرار گرفته اند.

رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مسئولین سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در راهپیمایی 13 آبان

دعوت مسئولین سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در راهپیمایی 13 آبان