مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 04:352023-11-15اقتصادي

نسخه مرگ در مطب های زیر زمینی


بازار گرم و پرسود جراحی های زیبایی بازار پر سودی است که بسیاری افراد غیر متخصص و حتی با سواد نصف و نیمه را نیز اغواکرده و وسوسه شده اند تیغ جراحی را به دست گرفته و در مطب های زیر زمینی به جان بیماران بیفتند.

- نائب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: افراد غیر متخصص و برخی تکنسین ها به وسیله تبلیغات فریبنده و پیشنهاد قیمت پایین، انواع عمل لیپوساکشن و غیره را انجام می دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، زیبایی و زیبا شدن جزو خواسته های هر انسانی است و در فطرت او نهاده شده است؛ اما افراط در زیبا شدن دردسرهای خاص خود را دارد و حتی منجر به ناکامی و مرگ می شود!این روزها تب زیبا شدن و خوش منظر بودن جماعت زیادی را از زن و مرد و نوجوان و جوان را در برگرفته و هرکس سعی دارد به نوعی به اصطلاح صورت و دیگر اندام بدن خود را صافکاری و نقاشی کند.

  بازار گرم و پرسود جراحی های زیبایی بازار پر سودی است که بسیاری افراد غیر متخصص و حتی با سواد نصف و نیمه را نیز اغواکرده و وسوسه شده اند تیغ جراحی را به دست گرفته و به جان بیماران بیفتند.

  حربه جماعت بی تخصص نیز تبلیغات گمراه کننده در فضای مجازی است و با راه انداختن شوی زیبا شدن٬ سعی در اغوای افراد به ویژه زنان و دختران جوان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه مرگ در مطب های زیر زمینی

نسخه مرگ در مطب های زیر زمینی