مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-18سياسي

محل جدید دفن زباله درمنطقه شوکاشور آمل منتفی شد


منطقه شوکاشور در کیلومتر حدود 17 جاده هراز که برای مدیریت پسماند زباله شهر آمل پس از دستور ضرب الاجل 15 روزه رییس جمهوری انتخاب شده بود، - ایسنا/مازندران فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: منطقه "شوکاشور" در کیلومتر حدود 17 جاده هراز که برای مدیریت پسماند زباله شهر آمل پس از دستور ضرب الاجل 15 روزه رییس جمهوری انتخاب شده بود، به علت صادر نشدن مجوز محیط زیست، از دستور کار خارج شد.

ذات الله زارعی امروز، 27 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از بررسی میدانی با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط، مکان های متعددی از جمله منطقه جنگلی شوکا شور به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی برای مدیریت پسماند آمل قرار گرفت، اما از آن جایی که تاکنون برای این منطقه مجوز محیط زیستی صادر نشده است، از دستور کار خارج شد.

وی اضافه کرد: چند مکان دیگر در حال بررسی کارشناسی است و حتما مکانی انتخاب خواهد شد که کارشناسی شده و مورد تایید نهادهای مرتبط باشد.

فرماندار ویژه آمل اضافه کرد: موضوع محل دفن زباله در شهرستان آمل سابقه ای طولانی داشته و متاسفانه به دلیل ترک فعل ها و کم کاری های دولت های گذشته این بحران به دولت مردمی سیزدهم منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل جدید دفن زباله درمنطقه شوکاشور آمل منتفی شد

محل جدید دفن زباله درمنطقه شوکاشور آمل منتفی شد