مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-09اقتصادي

زیبایی پاییزی با 26 هزار گل زینتی در بوستان های ملایر


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به کاشت بیش از 16 هزار بوته گل داوودی و 10 هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان ها و بلوارهای سطح شهر اشاره و تصریح کرد: - ایسنا/همدان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به کاشت بیش از 16 هزار بوته گل داوودی و 10 هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان ها و بلوارهای سطح شهر اشاره و تصریح کرد: گل داوودی، شاخص گل های پاییزه به شمار می رود.

مهدی بهرامی در گفت و گو با ایسنا افزود: کاشت این گونه ها با توجه به تنوع رنگ و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی ملایر، در فصل سرما زینت بخش معابر شهری می شود.

وی با اشاره به شکوفایی گل های فصلی پاییزه در بلوارها و بوستان های سطح شهر، گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر، ایجاد فضاهای فرح بخش، افزایش زیبایی بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط شهروندان کاشت گل های پاییزه انجام می شود که با به گل نشستن این گل های رنگارنگ، امروز شاهد زیبایی چهره شهر هستیم.

بهرامی اظهار کرد: با تلاش سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، گل های پاییزه زینت بخش بلوارها، میادین و بوستان های جهان شهر ملایر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی پاییزی با 26 هزار گل زینتی در بوستان های ملایر

زیبایی پاییزی با 26 هزار گل زینتی در بوستان های ملایر