مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-16ورزشي

هنرواره بانوی انقلابی در همدان برگزار شد


هنرواره بانوی انقلابی با هدف معرفی مرحومه طاهره دباغ در همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز هنرواره بانوی انقلاب با هدف معرفی مرحومه طاهره دباغ و گرامیداشت یاد ایشان در رشته های نقاشی سیاه قلم، تصویرسازی و طراحی پوستر برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برنامه با همکاری کانون فرهنگی هنری ایسوا برگزار شد گفت: 28 آبان ماه نیز  همایشی با حضور هنرمندان و تقدیر از آنها برگزار می شود.

هادی بلاغی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنری از آثار مختلف در حاشیه این مراسم یادآور شد: بیش از 50 نفر از هنرمندان در برنامه هنرواره ثبت نام کردند که با توجه به اهمیت بالا بردن سطح هنری کار طبق بررسی 10 نفر در هر رشته هنری موفق به تایید از سوی داوران می شوند.

وی با بیان اینکه دو استاد دانشگاه از ابتدا تا پایان کار برای راهنمایی و بررسی کارهای هنرمندان در این هنرواره حضور دارند افزود: به دنبال این هستیم آثار فاخری از یک چهره برجسته همدانی به نمایش بگذاریم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان معرفی قله های شخصیتی استان را به عنوان الگو به جامعه از مسائل مهم فرهنگی دانست و گفت: مرحوم دباغ نه تنها در استان بلکه در کشور به عنوان چهره ای برجسته مطرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرواره بانوی انقلابی در همدان برگزار شد

هنرواره بانوی انقلابی در همدان برگزار شد