مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-19بين الملل

حامیان فلسطین، همایش دموکرات های آمریکا را بر هم زدند


حدود 1000 تن از حامیان فلسطین که بابت پشتیبانی ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس خشمگین هستند، عصر شنبه به وقت آمریکا وارد مرکز همایشی شدند که حزب دموکرات کالیفرنیا در آن جلسه داشت و باعث شدند نیروهای امنیتی ورودی مرکز همایش را قفل و در نهایت .

- حدود 1000 تن از حامیان فلسطین که بابت پشتیبانی ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس خشمگین هستند، عصر شنبه به وقت آمریکا وارد مرکز همایشی شدند که حزب دموکرات کالیفرنیا در آن جلسه داشت و باعث شدند نیروهای امنیتی ورودی مرکز همایش را قفل و در نهایت پایان زودهنگام مراسم را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ورود تظاهرکنندگان در حوالی ساعت 6 بعد از ظهر، نمایندگان و سایر شرکت کنندگان به طور موقت از خروج و ورود به ساختمانی که دموکرات های کالیفرنیا برای برگزاری رویدادهای مرتبط با انتخابات 2024 گرد هم آمده بودند، منع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلس آنجلس تایمز، معترضان فریاد آتش بس اکنون، آتش بس اکنون سر داده و پرچم های فلسطین را در دست داشته و نوشته های فلسطین را آزاد کنید حمل می کردند.

شری یانگ، سخنگوی حزب دموکرات کالیفرنیا در بیانیه ای گفت که مقامات حزبی این ایالت جلسات و مهمانی های عصرگاهی را به خاطر امنیت و ایمنی نمایندگان ما و شرکت کنندگان در کنوانسیون لغو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان فلسطین، همایش دموکرات های آمریکا را بر هم زدند

حامیان فلسطین، همایش دموکرات های آمریکا را بر هم زدند