مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-08سياسي

سیاست های ابلاغی رهبری آغاز کننده فصل نوینی در اقتصاد دریا پایه


سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری آغاز کننده فصل نوینی در حوزه اقتصاد دریاپایه بود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری آغاز کننده فصل نوینی در حوزه اقتصاد دریاپایه بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (هفدهم آباناه) در حاشیه بازدید از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، با ذکر این نکته که سیاست های مقام معظم رهبری و نوع نگاه ایشان نسبت به اقتصاد دریاپایه نوید آینده ای روشن برای مناطق ساحلی را می دهد، اظهار کرد: در طول تاریخ معاصر ایران میان حاکمان ایران این باور ایجاد نشده است که ایران یک کشور دریایی است و باید متناسب با این ظرفیت در سطوح کلان حاکمیت باید سیاست گذاری کرد؛ کشور ایران در نتوانسته در طول تاریخ از ظرفیتای دریایی و بندری خود به نحو احسن استفاده کند.

وی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را آغاز کننده فصل نوینی در اقتصاد دریاپایه دانست و عنوان کرد: آغاز حرکت تمدنی ایران باید از دریا شروع شود اما در طول تاریخ ایران همواره شاهد یک دریاگریزی و ترس از توسعه دریایی بودیم که آسیب هایی را نیز به کشور وارد کرد.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ ساحل نشینی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دریایی و تبدیل آن به فرهنگ عمومی هرمزگان در شورای فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ابلاغی رهبری آغاز کننده فصل نوینی در اقتصاد دریا پایه

سیاست های ابلاغی رهبری آغاز کننده فصل نوینی در اقتصاد دریا پایه