مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-05حوادث

پلیس هویت مجرمانه ولنگار فضای مجازی را رو کرد


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی فردی ناشناس که با ولنگاری در فضای مجازی و کپی«عکس و فیلم شخصی» افراد سهل انگار اقدام به اخاذی و تهدید می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت: با وصول یک فقره شکواییه مبنی بر اخاذی و ایجاد مزاحمت فردی ناشناس با شگرد تهدید به انتشار عکس و فیلم شخصی موضوع احراز هویت این فرد در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: شخص ناشناس ضمن ولنگاری در پیج اینستاگرام با دسترسی غیرمجاز به عکس و فیلم شخصی شاکی اقدام به تهدید و اخاذی از شاکی را داشت که با شگردهای پلیسی هویت وی احراز و مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اخذ دستور قضایی متهم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت که در بازجویی های اولیه منکر هر گونه بزه انتسابی بود، ولی در مواجهه با مدارک و دلایل متقن لب به اعتراف گشوده و انگیزه  خود از این اقدام مجرمانه را مالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه انتشار فیلم و عکس های خصوصی افراد و یا تهدید به انتشار آن به موجب قانون جرم بوده و قابل پیگیری در محاکم قضایی می باشد، تاکید کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هویت مجرمانه ولنگار فضای مجازی را رو کرد

پلیس هویت مجرمانه ولنگار فضای مجازی را رو کرد