مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-07سياسي

افراد شیفته غرب در دانشگاه ها دچار سطحی نگری هستند


رییس دانشگاه تهران از ایجاد استضعاف فکری در کشورهای اسلامی به عنوان مهمترین ابزار سلطه آمریکا و صهیونیسم نام برد و گفت: عده ای در دانشگاه شیفته غرب هستند که این ناشی از سطحی نگری است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز دوشنبه 15 آبان ماه در همایش بین المللی جهانِ عاری از سلطه آمریکا و صهیونیسم که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، از استکبارستیزی به عنوان کلیدواژه مهم و تاثیرگذار امروز در جهان اسلام و نظامات و معادلات بین المللی جهانی یاد کرد و گفت: امیدوارم دانشگاه ها و دانشگاهیان ایران اسلامی همزمان با تحولات امروز غزه که قطعاً معادلات آینده را رقم خواهد زد، بتوانند نقش خود را به درستی در بستر و فضای جهانی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم، استکبار در سه سطح مختلف فردی، گروهی و نهادی مطرح شده است؛ یادآور شد: در این سه سطح همواره شاهد حضور استکبار بوده، هستیم و خواهیم بود.

گفتمان استکبارستیزی یک گفتمان غالب در قرآن کریم است و تکلیف روشنی که خداوند متعال برای همه ما مشخص کرده است، این است که باید در مقابل استکبار ایستاد و مبارزه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد شیفته غرب در دانشگاه ها دچار سطحی نگری هستند

افراد شیفته غرب در دانشگاه ها دچار سطحی نگری هستند