مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-01سياسي

ثبت نام بیش از 100 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد/شنبه آخرین مهلت نام نویسی


مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 100 هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 خبر داد.

- مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 100 هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه 7 آبان ماه آغاز شده و تا شنبه 13 آبان ماه ادامه دارد،گفت: داوطلبان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، در اولین مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را دارا باشند چرا که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

دکتر کریمیان یادآور شد: ثبت نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که، در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده 7رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت کرده و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 100 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد/شنبه آخرین مهلت نام نویسی

ثبت نام بیش از 100 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد/شنبه آخرین مهلت نام نویسی