مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-14ورزشي

فرودگاه کیش پشتیبان سکوهای نفتی خواهد بود


بهره برداری فرودگاه جزیره کیش می تواند نقش مهمی در پشتیبانی از سکوهای نفتی ایفا کند به همین جهت است که می توان گفت بهره برداری از این ترمینال، - ایسنا/هرمزگان رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: بهره برداری فرودگاه جزیره کیش می تواند نقش مهمی در پشتیبانی از سکوهای نفتی ایفا کند به همین جهت است که می توان گفت بهره برداری از این ترمینال، یک راهبرد اساسی برای جزیره کیش محسوب می شود.

محمد محمدی بخش، صبح امروز (بیست و سوم آبان ماه)، در آیین افتتاح ترمینال جدید فرودگاه کیش که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: بهره برداری از فرودگاه کیش دارای نتایج متعددی است و می تواند روی بخش های توسعه ای جزیره کیش نیز موثر باشد.

وی با ذکر این نکته که پرترافیک ترین مجموعه های پرواز بالگرد در فرودگاه کیش فعالیت می کند، عنوان کرد: بهره برداری از این فرودگاه علاوه بر افزایش جذب سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی در این جزیره، می تواند نقش مهمی در پشتیبانی از سکوهای نفتی ایفا کند به همین جهت است که می توان گفت بهره برداری از این ترمینال، یک راهبرد اساسی برای جزیره کیش محسوب می شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: می توان با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بین بخشی، توسعه ورزش های هوایی در سطح بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه کیش پشتیبان سکوهای نفتی خواهد بود

فرودگاه کیش پشتیبان سکوهای نفتی خواهد بود