مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-18اقتصادي

گردش مالی 20 هزار میلیاردی از محل اجرای یک مصوبه در بانک های خراسان جنوبی  


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از گردش مالی 20 هزار میلیاردی از محل اجرای یک مصوبه در بانک های خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از گردش مالی 20 هزار میلیاردی از محل اجرای یک مصوبه در بانک های خراسان جنوبی خبر داد.

مرتضی ذاکریان با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی جز 2 بند (د) تبصره (6) قانون بودجه 1400 و شورای فنی استان اظهار کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات استانی و ملی در حوزه تملک دارایی های سرمایه ای و همچنین اعتبارات هزینه ای بر اساس تکالیف قانونی و برنامه های ابلاغی از سوی دستگاه های اجرایی به صورت برون سپاری هزینه و به حساب پیمانکاران واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی،وی بیان کرد: بر مبنای مصوبه شورای فنی و ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی باید پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند حساب های آنها در بانک های عامل استان افتتاح می شد.

وی تصریح کرد: طبق آخرین گزارش دریافتی از دستگاه های اجرایی استان از مجموع 687 قرارداد معاملات دولتی جدید که طی تابستان سال جاری منعقد گردیده است با پیگیری های انجام شده برای اجرای این مصوبه، 631 فقره قرارداد حساب های بانکی در بانک های عامل استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 20 هزار میلیاردی از محل اجرای یک مصوبه در بانک های خراسان جنوبی  

گردش مالی 20 هزار میلیاردی از محل اجرای یک مصوبه در بانک های خراسان جنوبی