مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-01سياسي

نماینده ولی فقیه در اردبیل: حماس ضربه ای جبران ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حماس ضربه ای به رژیم صهیونیستی زد که هیچ وقت جبران نمی شود و ما اکنون متوجه می شویم که چرا جبران نمی شود و بر روی قیافه شوم رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش پرده نازکی بود که آن پرده با حمله حماس افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با تاکید بر اینکه نامگذاری یک روز برای دانش آموزان مقصد بزرگی داشته است، اظهار کرد: اعلام روز شهادت شهید فهمیده به عنوان روز بسیج دانش آموزی نشان می دهد که دانش آموزان می توانند با روحیه حماسی، انقلابی و بصیرت سیاسی نقش خطیری را در پیشرفت و صیانت کشور ایفا کنند.

وی با بیان اینکه امثال شهید فهمیده و بالازاده نماد بزرگی از قدرت روحی دانش آموزان ما هستند، گفت: عنوان بسیج به خاطر این است که در هر کجای کشور کاری بر زمین ماند بسیجیان این کار را انجام دهند یعنی تبرعی کار کنند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: با تبیین راهکارهایی که بسیجیان به واسطه آن می توانند به کشور خدمت کنند و اولین مطلب که ضرورت دارد بسیجیان به آن توجه کنند این است که خوب تحصیل کنند، الان هم که نگاه می کنید کشور ما در یک منطقه متلاطم قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در اردبیل: حماس ضربه ای جبران ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد

نماینده ولی فقیه در اردبیل: حماس ضربه ای جبران ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد