مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01اقتصادي

ذخیره سازی بیش از 22 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: به منظور آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی علاوه بر ذخایر موجود، تاکنون حدود 12 هزار تن مخلوط شن و نمک به سوله های ذخیره سازی راهدارخانه های سراسر استان حمل شده است.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره فرارسیدن فصل بارش و لزوم آمادگی لازم برای اجرای طرح راهداری زمستانی اظهار کرد: طی بازدید از راه ها و راهدارخانه های استان، وضعیت میزان ذخیره سازی ماسه و نمک در سوله ها و همچنین تجهیزات راهداری زمستانه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: برخی از محورهای استان در فصول سرد با بارش فراوان برف، سرمازدگی و یخبندان مواجه میشوند که نیاز است برای جلوگیری از مسدود شدن این مسیرها پیش از شروع سرما تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا یکی از مباحثی که پیگیری می شود بحث ذخیره سازی شن، ماسه و نمک است تا در صورت لزوم و در اسرع وقت پس از بارش برف و به منظور جلوگیری از یخبندان سطح محورها از مخلوط این مواد استفاده شود.

جهانی بیان کرد: هر ساله قبل از شروع فصل سرما بحث بازرسی و اطلاع دقیق از وضعیت ذخیره شن و ماسه و همچنین بررسی تجهیزات برف روبی و نمک پاشی در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی بیش از 22 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان مرکزی

ذخیره سازی بیش از 22 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان مرکزی