مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-11ورزشي

استقلال 2 - تراکتور صفر/ برتری در جنگ اسپانیایی ها با امضای مرد آرژانتینی


استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر تراکتور را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اولین پیروزی خود برابر مدعیان لیگ را به دست آورد.

- استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر تراکتور را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اولین پیروزی خود برابر مدعیان لیگ را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استقلال و تراکتور امروز (شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال با این نتیجه 22 امتیازی شد و جایگاهش در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر را تثبیت کند.

تراکتور هم موقتا با 15 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

استقلال 2 - تراکتور صفر زمان: شنبه، ساعت 16:30 مکان: ورزشگاه آزادی گل ها: ایمان سلیمی در دقیقه 25 و گوستاوو بلانکو در دقیقه 50 کارت زرد: آرمین سهرابیان و امید حامدی فر از استقلال و مهدی هاشم نژاد، شجاع خلیل زاده و صفا هادی از تراکتور کارت قرمز: - ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند (امید حامدی فر، دقیقه 40)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (صالح حردانی، دقیقه 85)، مهدی مهدی پور (سعید مهری، دقیقه 78)، کوین یامگا، گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی، دقیقه 78)، سیدابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال 2 - تراکتور صفر/ برتری در جنگ اسپانیایی ها با امضای مرد آرژانتینی

استقلال 2 - تراکتور صفر/ برتری در جنگ اسپانیایی ها با امضای مرد آرژانتینی