مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

آزادی 150 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سفر رییس جمهور به کردستان


مجموعه نهاد ریاست جمهوری اعتبار لازم را تقدیم سازمان زندان ها خواهد کرد تا با هماهنگی ستاد دیه شاهد بازگشت 150 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی به خانواده هایشان در این استان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در جریان دور دوم سفر دولت مردمی به استان کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج، اظهار داشت: امروز به لطف خدا و به برکت خون شهدا شاهد اقدامات بزرگی در استان کردستان هستیم.

معاون اجرایی رییس جمهور استان کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش، شور و شعور، حماسه و نشاط دانست و گفت: بیکاری ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است لذا اگر شغل و معیشت مردم به ویژه جوانان تأمین شود، بسیاری از آسیب های  اجتماعی که امروز شاهد آنها هستیم ریشه کن می شود.

 منصوری با بیان اینکه امروز در استان کردستان سرفصل جدیدی به سفرهای استانی رییس جمهور اضافه شده است، گفت: الحمدلله از کردستان قهرمان سنت برنامه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی به مجموعه برنامه های سفر رییس جمهور اضافه گردید.

وی با بیان اینکه امروز تعداد 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در استان کردستان آزد شدند ، عنوان کرد: بزودی مقدمات آزادی 125 نفر دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد فراهم خواهد شد که تعداد آزادی زندانیان در مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 150 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سفر رییس جمهور به کردستان

آزادی 150 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سفر رییس جمهور به کردستان