مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-07سياسي

آمادگی مجلس ایران برای برگزاری نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین


رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با رییس مجلس ملی الجزایر از آمادگی مجلس شورای اسلامی ایران برای برگزاری نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین در سطح روسای مجالس کشورهای اسلامی برای بررسی راهکارهای عملی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه (16 آبان ماه 1402) در تماس تلفنی با ابراهیم بوغالی رییس مجلس ملی الجزایر درباره آخرین تحولات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت وگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این تماس تلفنی از مواضع و نقش الجزایر در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه اقدام اخیر مجلس این کشور در حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

قالیباف با اشاره به همکاری خوب هیئت های پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و الجزایر در نشست اخیر اتحادیه بین المجالس جهانی در آنگولا، بر اقدامات مناسب دو کشور در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در نشست مذکور تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی و با توجه به حملات غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی باید برای توقف حملات ظالمانه این رژیم غاصب در نوار غزه اقدام فوری میان کشورهای اسلامی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجلس ایران برای برگزاری نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین

آمادگی مجلس ایران برای برگزاری نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین