مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04بين الملل

چهار میلیارد نفر در دنیا مخاطب صحبت های روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان


فاطمه لولاچیان؛ با شروع عملیات طوفان الاقصی و در ادامه ی آن اقداماتی که صهیونیست ها با بمباران غزه و ناامن کردن مرز شمال فلسطین اشغالی و لبنان انجام دادند، - دقایقی بعد دفتر رسانه ای منتسب به دبیرکل حزب الله این کلیپ چند ثانیه ای را به انضمام آیه 5 سوره اسرا منتشر کرده است.

در این آیه شریفه آمده است: إِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا ، پس هنگامی که زمانِ وعده نخستین آن دو [برتری جویی]فرا رسد، برخی از بندگان خود را که سخت جنگجویند بر ضدِّ شما برمی انگیزیم تا [بر شما چیره شده و برای پیدا کردنتان]درون خانه هایتان را جستجو کنند [که هیچ کس را باقی نگذارند]و این وعده ای انجام شدنی است .

این که هر رسانه ای با دیدگاه خود شروع به رمز گشایی این ویدیو کرده است، نشان دهنده ی عملیات رسانه ای موفق حزب الله است و یک پیام مهم را در ساختاری جدید ارائه می کند.

نیر دفوری خبرنگار نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسراییل با جدیت نحوه رفتار ها و اقدامات دبیرکل حزب الله لبنان را دنبال می کند و هر کاری که وی انجام می دهد و هر حرفی که می زند را با دقت مورد پیگیری قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد نفر در دنیا مخاطب صحبت های روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان

چهار میلیارد نفر در دنیا مخاطب صحبت های روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان