مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-09سياسي

رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه برگزار می شود


رییس سازمان فضای مجازی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان فضای مجازی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد.

سعید کریمی، امروز(18 آبان) در نشستی خبری با اشاره به برگزاری این رویداد از 27 لغایت 29 آبان در کرمانشاه، گفت: در این رویداد، شرکت کنندگان در یک بازه زمانی 48 ساعته فرصت دارند، توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند در قالب گروه های سه تا پنج نفره در این رویداد شرکت کنند، گفت: متقاضیان تا 25 آبان فرصت دارند برای شرکت در این رویداد از طریق آدرس الکترونیکی Event.

bsjmajazi.

ir ثبت نام کنند.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با دعوت از همه برای شرکت در این رویداد، گفت: این رویداد در بخش های پویانمایی (2D، 3D، استاپ موشن و .

)، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و بازی های ویژه تلفن همراه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای حضور حدود 25 تیم در این رویداد برنامه ریزی شده، گفت: نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج که بهمن ماه برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه برگزار می شود

رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه برگزار می شود