مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01سياسي

تمامی کارت های ملی هوشمند صادر شده است


تمامی کارت های هوشمند ملی برای ثبت نام کنندگان 1400 صادر و به دفاتر پیشخوان ارسال شده است.

- هاشم کارگر امرز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: امروز یکی از کارهای بسیار مهمی که برای حضور در این استان در نظر گرفتیم بحث رسیدگی به امور هویتی استان سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: نشست با مسئولان استانی به منظور تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه که جزو برنامه های دولت بوده و از تاکیدات رییس جمهور در سفری که به این استان داشتند بود، از اقداماتی است که در این سفر برنامه ریزی شده است تا بتوانیم این کار مهم را که شاید در دولت های گذشته توجهی به آن نمیشد به نتیجه ای برسانیم و شاهد باشیم تا کسانی که ادعای تابعیت ایرانی دارند و به عنوان فاقد شناسنامه شناخته می شوند رسیدگی شوند و تابعیت آنها تعیین تکلیف شود.

رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: در این راستا بخشنامه ای از سوی وزیر کشور صادر شده که با اجرایی شدن آن این فرایند طی خواهد شد و به نتیجه خواهیم رسید.

وی هدف دیگر از سفر به این استان را رسیدگی به مشکلات ادارات ثبت احوال در این استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به تجهیز ادارات و رسیدگی به امور کارکنانی را که در اقصا نقاط این استان پهناور مشغول خدمت به مردم هستند اقدامات خوبی انجام داده تا خدمت بهتری به هم وطنان ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی کارت های ملی هوشمند صادر شده است

تمامی کارت های ملی هوشمند صادر شده است