مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23اقتصادي

افزایش عملکرد 170 کیلویی گندم کاران آذربایجان شرقی در طرح جهش تولید


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش عملکرد 170 کیلوگرم در واحد سطح گندم کاران استان در طرح جهش تولید خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش عملکرد 170 کیلوگرم در واحد سطح گندم کاران استان در طرح جهش تولید خبر داد.

اکبر فتحی امروز، دوشنبه یکم آبان ماه در حاشیه راه اندازی پنجمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت ملی محصولات زراعی کشت پاییزه (1402_1403) در استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در آغازین روزهای فصل کشت پاییزه قرار گرفته ایم.

استان ما یک منطقه سردسیر است و از یک ماه گذشته، کشت پاییزه در نقاط سردسیر استان و ارتفاعات شروع شده و قسمت عمده این کشت نیز معمولا از آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این که باید کلیه ارکان مربوط به حوزه کشاورزی، مقدمات اجرای این کشت از جمله نهاده ‎های بذر، کود و سم را فراهم کنند، افزود: وظیفه اصلی ما و رسالت ذاتی وزارتخانه جهادکشاورزی نیز بحث ترویج و آموزش کشاورزی بوده و کلیه ارکان سازمانی باید در این راستا فعالیت کنند و هر فعالیتی در این بخش به عنوان گام نخست باید پیوست ترویجی داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی پنجمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت ملی محصولات زراعی کشت پاییزه (1402_1403) در استان، ادامه داد: ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عملکرد 170 کیلویی گندم کاران آذربایجان شرقی در طرح جهش تولید

افزایش عملکرد 170 کیلویی گندم کاران آذربایجان شرقی در طرح جهش تولید