مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:162023-10-25سياسي

فرمانده سپاه اردبیل: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز در مراسم توزیع 250 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق کم برخوردار اردبیل با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران و اقشار بسیج در امر خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه مناطق کم برخوردار اظهار کرد: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است.

وی به آرمان های انقلاب اسلامی و وصیت نامه امام خمینی (ره) درخصوص محرومیت زدایی از جامعه اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی را اولویت امور خود قرا داده اند تا با خدمت به مردم رضایت الهی را کسب کنند.

عدالت محوری یکی از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از عدالت محوری به عنوان یکی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید شده است.

وی گفت: مجموعه سپاه و بسیج در کنار دولت تلاش دارد تا با رفع محرومیت ها در همه عرصه های عمرانی، اقتصادی و سازندگی زمینه های پیشرفت و تعالی در کشور را فراهم کند.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج با همت خیرین و نیکوکاران تاکنون در کنار محرومین مناطق کم برخوردار بوده و توانسته در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه اردبیل: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است

فرمانده سپاه اردبیل: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است