مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-06بين الملل

دروغ های شب انتخاباتی ترامپ درباره شب جهنمی عین الاسد!


گرچه هدف ترامپ قهرمان سازی از خود به ویژه در مواجهه با ایران است اما حقایق موجود نه تنها درباره شب جهنمی عین الاسد، بلکه در ماجراهایی چون اسقاط پهپاد فوق مدرن «گلوبال هاوک» یا توقیف کشتی آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه، - گرچه هدف ترامپ قهرمان سازی از خود به ویژه در مواجهه با ایران است اما حقایق موجود نه تنها درباره شب جهنمی عین الاسد، بلکه در ماجراهایی چون اسقاط پهپاد فوق مدرن گلوبال هاوک یا توقیف کشتی آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه، به وضوح خط بطلانی بر این ادعاها می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که طی چند ماه گذشته با سودای تصاحب مجدد کاخ سفید، بر شمار نشست ها و اظهارنظرهای انتخاباتی خود افزوده، در آخرین سخنرانی انتخاباتی خود ادعاهای دروغی را درباره حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد واقع در خاک عراق مطرح کرده است.

او در این اظهارات، با طرح این ادعا که؛ تهران پیش از حمله به عین الاسد، او را در جریان اصل عملیات و جزییات آن قرار داده، می کوشد این گونه القاء کند که ایران از سر ضعف و ناتوانی و فقط برای حفظ آبروی خود از او خواسته که اجازه دهد حملاتی نمادین را انجام داده و از زیر بار فشار افکار عمومی خارج شود! او به دروغ شرایط روحی-روانی خود در شب حمله موشکی به عین الاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ های شب انتخاباتی ترامپ درباره شب جهنمی عین الاسد!

دروغ های شب انتخاباتی ترامپ درباره شب جهنمی عین الاسد!