مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 00:452023-11-19سياسي

برگزاری جشن «زنان؛ سفیران ایثار و سلامت» در گرگان


جشن بزرگ «زنان؛ سفیران ایثار و سلامت» یک شنبه 28 آبان ماه 1402 به مناسبت ولادت حضرت زینب در تپه نور الشهدا گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان جشن بزرگ زنان؛ سفیران ایثار و سلامت یک شنبه 28 آبان ماه 1402 به مناسبت ولادت حضرت زینب در تپه نور الشهدا گرگان برگزار شد.

در این برنامه نخست مدیرکل امور بانوان استان گلستان ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به گرامیداشت مقام حضرت زینب (س) و روز پرستار پرداخته و خاطرنشان کرد: هدف ما معرفی زنان به عنوان اولین پرستاران در اولین نهاد اجتماعی یعنی خانواده است.

آزاده رجبی با بیان اینکه خدمت پرستاران در حقیقت ایثارگری نوعی بوده و آنها در راه سلامتی بیمارها قدم های قابل تحسینی بر می دارند، عنوان کرد: زنان در جامعه سفیران حوزه ایثار و سلامت بوده و ما نیز ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای زن اعم از فارس و ترکمن باشیم.

وی نقش مادری و خانوادگی زنان را بسیار پر اهمیت برشمرد و افزود: ما باید توجه داشته باشیم که زنان علاوه بر حضور پررنگی که در نقش های خانوادگی دارند و آن را در بهترین شکل ممکن خود ایفا می کنند باید در کنار آن نقش های اجتماعی را هم پذیرفته و در این عرصه حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا در ادامه برنامه، گروه هم نوازان و دف زنان به اجرا پرداخته و سپس از دکتر آناهیتا مهشیدی، معاونت امور زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن «زنان؛ سفیران ایثار و سلامت» در گرگان

برگزاری جشن «زنان؛ سفیران ایثار و سلامت» در گرگان