مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-08اجتماعي

تمام معوقات طرح رتبه بندی معلمان واریز می شود


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از اتمام کار رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کلیه معوقات این طرح به حساب افراد واریز می شود.

- مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش؛ تمام معوقات طرح رتبه بندی معلمان واریز می شود ایسنا/فارس مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از اتمام کار رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کلیه معوقات این طرح به حساب افراد واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، سیدمجتبی هاشمی امروز، 17 آبان در گردهمایی مشترک کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش استان های فارس، هرمزگان و بوشهر در باشگاه فرهنگیان شیراز اظهار کرد: رتبه بندی فرایندی سخت و دشوار و دارای بار مالی سنگینی بود که در دولت سیزدهم اجرایی شد هر چند این طرح دارای نواقصی بود اما نظام رتبه بندی کار بزرگی بود که دولت سیزدهم آن را محقق کرد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث رتبه بندی جمع آوری و بارگذاری مدارک برای برخی مشمولین طرح چالش ایجاد کرده بود و اینکه این مدارک باید در سال های قبل تهیه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام معوقات طرح رتبه بندی معلمان واریز می شود

تمام معوقات طرح رتبه بندی معلمان واریز می شود